نوشته شده توسط : گل نسیم

هر برندی نیازمند یک پالت رنگ برای طراحی لوگو خود است. حتی اگر رنگ شما سیاه و سفید یا چند سایه خاکستری باشد. برندها برای بیان هویت خود از ترکیب رنگ های لوگو استفاده می کنند.

در مرحله نخست،رنگ اولین چیزی است که در مغز ببینده احساس خاصی را بوجود میاورد. در واقع حتی قبل از اینکه کسی نگاه دقیق تری به آرم بیاندازد یا نام کسب و کار شما را بشنود، بر اساس پالت رنگی لوگوی شما قضاوت می کند که شما کی هستید و چیکار می کنید.

هنگامی که در حال طراحی لوگو حرفه ای هستید بایستی رنگ هایی راکه برای موفقیت برند شما بسیار مهم و تاثیرگذار هستند را انتخاب کنید.

تاثیر رنگ در طراحی لوگو

تاثیر رنگ در طراحی لوگو

رنگ احساسات را برمی انگیزد. بر اساس فرهنگ، سنت ها و حتی تکامل خود ما، هر رنگ دارای پیوندهای روانشناختی عمیقی است. به عنوان مثال، رنگ زرد دوستی را تداعی می کند، در حالی که قهوه ای مقاوم تر و طبیعی تر است.
رنگ ها سخت کوش هستند. آنها داستان می گویند، حالات روحی را منتقل می کنند، با نقاط با ارزش و قیمتی ارتباط برقرار می کنند و ایده ها را به هم متصل می کنند.
از نظر زیبایی شناختی، رنگ می تواند نقش های مختلفی را در طراحی لوگو حرفه ای ایفا کند. می توانید از رنگ برای تقویت عناصر طراحی یا تنظیم یک لحن استفاده کنید، می توانید رنگ را به نقطه کانونی تبدیل کنید یا آن را در پس زمینه نگه دارید.

گاهی اوقات، استفاده از رنگ مشکی می تواند رنگ های دیگر را در طراحی لوگو برجسته کند. در سایر لوگوها، مشکی پیامد اصلی است.
رنگ ها همه کار در یک لحظه را انجام می دهد. به همین دلیل مهم است که همه گزینه های رنگی خود را بررسی کنید. و ترکیب مناسبی را برای لوگوی خود انتخاب کنید. در اینجا با مبانی تئوری رنگ بیشتر آشنا شوید.

رنگ های مورد استفاده در طراحی لوگو حرفه ای

رنگ های مورد استفاده در طراحی لوگو حرفه ای

هیچ قانون مشخصی وجود ندارد که چند رنگ را باید در طراحی لوگو حرفه ای خود استفاده کنید. ممکن است فقط به یک یا دو مورد نیاز داشته باشید. در واقع تعداد رنگ مورد نیاز به این بستگی دارد که لوگوی شما چه چیزی برای برند شما دارد.
اکثر لوگوها از دو یا سه رنگ مجزا استفاده می کنند. به طور معمول، برای سه بعدی نشان دادن یک لوگو یک رنگ اصلی و دو رنگ برجسته و تاکیدی وجود دارد تا تمام شخصیت برند را به نمایش بگذارد. برای اطلاع از قیمت طراحی لوگو میتونید با کارشناسان فروش شرکت طراحی لوگو آرماناوب تماس بگیرید.

شما لوگوهای بزرگی را دیده اید که فقط از یک رنگ استفاده می کنند. گاهی اوقات ممکن است شما فقط به یک یا چند رنگ مختلف از همان رنگ نیاز داشته باشید. یا در مواقع دیگر، به نظر منطقی می آید که از یک پالت رنگی گسترده تری برای بازگویی بصری داستان برند خود استفاده کنید.

چه رنگ هایی در طراحی لوگو حرفه ای با هم هماهنگ می شوند؟

• ترکیبات پررنگ (مانند قرمز و آبی، یا سیاه و زرد).

• ترکیبات مشابه (مانند سبز طبیعی و قهوه ای).

• ترکیبات آرام (مانند سبز، زرد و نارنجی).

• ترکیبات طبیعی (مانند آبی، سبز و خرمایی).

• ترکیبات باصفا (مانند رنگین کمان، یا صورتی و فیروزه ای).

• ترکیبات جدی (مانند سیاه و سفید با مشخصه).

• ترکیبات مبتنی بر مخاطب (مانند صورتی رژگونه، خاکستری و زرد).

44 ترکیب رنگی در زمان طراحی لوگو حرفه ای

ترکیب رنگ های برجسته لوگو

رنگ های بسیار اشباع شده( یا پررنگ شده) بهترین راه برای افزودن انرژی و زندگی در طراحی لوگو و ساختن یک برند چشم گیر عالی هستند.

قرمز، نارنجی و مشکی در طراحی لوگو

قرمز و نارنجی در طراحی لوگو

دلیلی وجود دارد که چرا رنگ قرمز برای لوگوهای تیم های ورزشی بسیار محبوب است. چون پر از انرژی است! می خواهید با رنگ فریاد بزنید؟ نارنجی روشن و قرمز تند را جفت کنید.

آبی و طلایی در طراحی لوگو

آبی و طلایی در طراحی لوگو

با این حال، رنگ های گرم تنها رنگ های پررنگ نیستند. درواقع، یک لوگو با کنتراست بالا اغلب یک لوگو پررنگ است، مانند لوگویی که طلایی براق را در مقابل آبی یخی قرار می دهد.

بنفش و زرد در طراحی لوگو

 

یکی دیگر از ترکیب رنگ های مکمل، بنفش و زرد هستند که یک تیم درخشان، رنگارنگ و باشکوه خلق می کند.

قرمز و سیاه در طراحی لوگو

 قرمز، سیاه  در طراحی لوگو

قرمز و مشکی به عنوان دو رنگی که بیشترین توجه را به خود جلب می کنند، در کنار هم تاثیری جدی بر جای می گذارند. در حالی که این ترکیب برای برندهای بازیگوش و پر جنب و جوش نیست، اما برای جسورترین ها مناسب است.

قرمز، سیاه و سفید

اگر قرمز و سیاه به تنهایی خیلی تند هستند، اضافه کردن سفید می تواند آنها را در دسترس پذیرتر کند. بطوریکه همچنان میتوانید گرانش و اهمیت ترکیب قرمز و مشکی را دریافت کنید.

سیاه و زرد

ترکیب رنگ زنبورها، سیاه و زرد در کنار هم می تواند. مانند یک هشدار به نظر برسد. زیرا هر دو توجه را جلب می کنند. با این حال، در اقدامات درست، این دو رنگ می توانند نقاط قوت یکدیگر را برای کمک به جلب توجه لوگوی شما جلب کنند.

قرمز و آبی

آتش و یخ، گرم و سرد، ترکیب قرمز و آبی هر دو طرف طیف رنگی را به هم پیوند می دهد تا حسی تند و بی نظیر داشته باشد.

بنفش و نارنجی

بنفش و نارنجی در طراحی لوگو ممکن است دقیقاً متضاد رنگ نباشند. اما آنقدر به هم نزدیک هستند. که چنان کنتراست جذابی خلق می کنند که از دست دادن آن سخت است.

صورتی و زرد

صورتی و زرد هر دو رنگ هایی هستند که توجه را جلب می کنند و به خوبی با یکدیگر جفت می شوند، در حقیقت برای زمانی که می خواهید لوگو و برند شما جسور و بازیگوش باشد. این یک انتخاب خوب است زیرا این رنگ ها به اندازه سایر انتخاب های جسورانه، درست است که جدی نیستند اما به همان اندازه میتوانند مورد توجه قرار بگیرند.

ترکیب رنگ های لوگوی "مشابه"

برخی از برندها ترکیب رنگ هایی را انتخاب می کنند. که به معنای واقعی شبیه اشیا، افراد یا مکان ها هستند. یک تکنیک رایج برای استفاده از رنگ هایی مشابه،که به اشکال انتزاعی رنگ های خاصی بدهید. که به بیننده نشان می دهد که چه چیزی را نشان می دهد. مانند موج های آبی برای نشان دادن آب یا نقاط گوشتی رنگ برای نشان دادن به مردم است.

نارنجی، فیروزه ای و لاجوردی در طراحی لوگو

نارنجی مایل به قرمز روشن همراه با سایه های آبی مانند فیروزه ای و لاجوردی، ترکیبات رنگی مکمل هستند که به آسانی جلب توجه می کنند. بلافاصله خاطرات دریا و غروب خورشید را به طور همزمان با احساس گرما و طراوت تداعی می کند.

سبز و قهوه ای طبیعی

زمانی که نام برند خیلی واضح و مشخص نیست می تواند از ترکیب رنگ واقعی برای ارتباط با آنچه که یک برند انجام می دهد استفاده کرد. از اینرو بسیاری از آرم های باغ سبز و محوطه سازی را که می بینید به همین شکل است.

نارنجی، زرد و قرمز

این شیب پر جنب و جوش و سه رنگ از رنگ های گرم، غروب، گرما یا آتش را به خوبی تداعی می کند.

صورتی / قرمز و سفید

رنگ های آب نبات مانند شیرینی ها شیرین و معصومانه هستند. این رنگ صورتی/قرمز و سفید را به ترکیب رنگی عالی برای اسنک ها یا برندهایی تبدیل می کند که مخاطبان جوان را هدف قرار می دهند.

ترکیب رنگ آرام و دلنشین لوگو

با افزودن رنگ سفید به رنگ خالص، رنگ های روشن تر را کاهش دهید. و تنوعی ملایم و پاستلی خلق کنید. که به عنوان ته رنگ شناخته می شود. خاکستری و آبی نیز عالی عمل می کنند.

آبی سرمه ای و صورتی روشن

این ترکیب بر نور آرام سحر تمرکز دارد. هر دو رنگ گرم و سرد می توانند. بخشی از یک پالت رنگی آرام باشند. جایی که نه با کنتراست بالا بلکه با ملایمت با هم ترکیب می شوند.

سایه های سبز و آبی

ترکیب سایه های مختلف سبز و آبی در لوگوی شما اثری آرام بخش دارد. و برای برندهایی که می خواهند مشتریان خود را خاطر جمع کنند، عالی و ارزشمند عمل می کند.

بنفش روشن و بژ

بنفش تصویر کاملی از آرامش است. اگر به دنبال رنگ اصلی بی نظیر برای ایجاد یک پالت آرام در اطراف هستید، با رنگ بنفش گمراه نشوید.

سبز، زرد و نارنجی

سبز و زرد دقیقاً در وسط طیف رنگ قرار می گیرند و آنها را به ترکیب ایده آلی برای برندهایی تبدیل می کند. که شایسته ترین های هر دو جهان را می خواهند، مانند مشاغلی که طیف وسیعی از مصرف کنندگان را نظر دارند.

گرچه به اندازه سبز و زرد مکمل هم نیستند، سبز و نارنجی با هم به عنوان یک ترکیب رنگ ملایم و فراگیر عمل می کنند. اگرچه به اندازه سبز و زرد مکمل هم نیستند اما سبز و نارنجی با هم به عنوان یک ترکیب رنگ ملایم و همه جانبه عمل می کنند. چنانچه بجای زرد، رنگ نارنجی به لوگو اضطراری بیشتری می دهد و کمک می کند تا در میان جمعیت چشمگیر شود.

ترکیب رنگ طبیعی در طراحی لوگو حرفه ای

با طرح های رنگی که زیبایی زمین را تداعی می کند و جادوی طبیعت را به تصویر میکشید. رنگ های زمینی از جنگل و باغ الهام گرفته اند، اما از کشف فراتر نترسید! به عنوان مثال، ترکیبی از صحرای سینا زرد و سوخته می تواند یک پالت طبیعت داغ با الهام از بیابان خلق کند. و آبی تیره با سایه های نقره ای و سفید می تواند مانند یک سفر در سراسر دایره قطب شمال باشد. اگر می خواهید لوگوی شما شبیه یک محیط طبیعی خاص باشد، عکسی از آن تنظیمات بگیرید و برجسته ترین رنگ های آن را انتخاب کنید.

رنگ های زمینی/ خاکی غیر سنتی

رنگ های زمینی/ خاکی نباید خسته کننده باشد! سعی کنید از رنگ های زمینی کمتر «سنتی» در طراحی لوگوی خود استفاده کنید. رنگ های صورتی، قرمز و زرد می توانند تعادل بین پویا و زمین را برقرار کند.

آبی، سبز و خرمایی

با آوردن رنگ های آبی خنک به لوگوی خود، کلاه خود را به آسمان صاف و اقیانوس های کریستالی کج کنید. برای یک ترکیب کامل آن را با سبز ست کنید. برای سفارش طراحی لوگو میتونید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قهوه ای و مشکی

هیچ چیز مانند قهوه ای و مشکی حال و هوای روستایی را به زبان آورد. این رنگ های طبیعی استحکام و اطمینان پذیری را نشان می دهند که برای برندهای قدیمی (یا مارک های جدیدی که می خواهند ظاهر قدیمی داشته باشند) عالی هستند.

زرد و نارنجی

بدون قرمز، رنگ های گرم ته مانده زرد و نارنجی بسیار دوستانه تر و کمی آرام تر به نظر می رسند. این ترکیب ایده های روزهای آفتابی را القا می کند.

نارنجی و قرمز

به عنوان جایگزینی زرد و نارنجی، بخاطر تمرکز روی جنبه های پر زرق و برق میتواند. از ترکیب رنگ های گرم نارنجی و قرمز استفاده کرد. شاید ترکیب آتش به اندازه زرد و نارنجی آرامش بخش نباشد. اما شدت و حساسیت آن باعث می شود که مورد توجه قرار گیرد.

ترکیب رنگ های باصفا و سرگرم کننده در طراحی لوگو

خیالی + رنگارنگ = سرگرم کننده. اگر مطمئن نیستید که طرح رنگ شما "سرگرم کننده" است یا خیر، از خود بپرسید که آیا آن رنگ ها را در مغازه شیرینی فروشی پیدا می کنید. رنگ های روشن، گرم و متضاد، مانند رنگ های نئونی و «غیرطبیعی» مانند صورتی، بنفش و سبز لیمویی بسیار سرگرم کننده هستند.

سبز، صورتی و زرد

برای یک لوگوی سرگرم کننده، سبز، صورتی و زرد با هم عالی هستند. با انتخاب سایه های جالب، مانند سایه سبز نعنایی یا صورتی مرجانی، ترکیب رنگ را برای خود بسازید.

یک رنگین کمان

به طور معمول، لوگوها یک رنگ و چند مشخصه دارند. خوب، همه لوگوها معمولی نیستند. فاکتور سرگرمی خود را با رنگین کمانی از رنگ ها افزایش دهید. فقط مطمئن شوید که از سایه ها و مقادیر مناسب هر رنگ استفاده می کنید تا لوگوی شما زیاد نباشد.

قرمز و سبز

با ترکیبی از انرژی پرقدرت و آرامش طبیعی، قرمز و سبز مکمل یکدیگر هستند تا حس و حال مفرح و بی دغدغه ایجاد کنند.

صورتی و فیروزه ای

صورتی و فیروزه ای ترکیب رنگ لوگوی باصفای را خلق می کند. اگر به دنبال ترکیب پررنگ ، روشن و سرخوش هستید، حتما این جفت رنگ را پسند کنید.

آبی، سبز و زرد

رنگ زرد نهایت حد بازیگوشی است و این ترکیب درخشان آن را در جلو و مرکز حفظ می کند. تاکید آبی و سبز آن را برای یک طرح رنگی سرگرم کننده، طبیعی و اطمینان بخش متعادل می کنند.

بنفش و صورتی

بنفش و صورتی به خوبی یکدیگر را کامل می کنند، زیرا در طیف رنگی دقیقاً در کنار یکدیگر قرار دارند. یک لوگوی بنفش و صورتی، لذت و جوانی صورتی را با فضای مرموزتر بنفش ترکیب می کند.

آبی و نارنجی

در حالی که هیچ کنتراستی به اندازه آبی و طلایی نیست، ترکیب آبی و نارنجی همچنان جلب توجه می کند، اما با هوای شادی تر و وسوسه انگیز تر در طراحی لوگوی حرفه ای.

سبز و بنفش

ممکن است به نظر نرسد که سبز و بنفش با هم ترکیب شوند، اما تاثیر این ترکیب رنگ میشود در یک بادمجان جویا شد! درست است رنگ سبز باعث ایجاد از هم گسیختگی در بنفش می شود ولی بدون از دست دادن رنگ و بوش، قابل درک تر می شود.آرماناوب شرکت طراحی لوگو در تهران می باشد.

قرمز و فیروزه ای

مانند صورتی و فیروزه ای، قرمز و فیروزه ای برای یک رنگ لوگوی با نمک به خوبی کنار هم جفت می شوند. مزیت استفاده از رنگ قرمز به جای صورتی به لوگو خاصیت مغناطیسی بیشتری می بخشد و باعث می شود کمی جدی تر به نظر برسد.

صورتی، زرد و مشکی

صورتی و زرد در کنار هم ترکیبی ساده و بامزه به نظر می رسند، اما وقتی مشکی را اضافه می کنید. ترکیب البته کمی استوارتر می شود نه به یاد ماندنی تر.

ترکیب رنگ جدی لوگو

اگر در امور مالی، حقوقی، پزشکی هستید یا هر چیزی که جدی باشد. طرح رنگ ایده آل شما در نقطه فروش رنگی است که از رنگ های خنثی و عمیق استفاده می کند و نشان می دهد بینندگان چقدر باید برند شما را جدی بگیرند.

سیاه و سفید با شاخص ها

بدون شک، مشکی به طور جدی همیشه مد است. شاخص های تیره را برای جلب توجه شدن رنگ اضافه کنید. به جای آلبالوی به رنگ زرشکی و به جای فیروزه ای به سرمه ای فکر کنید.

آبی و مشکی

طرح های رنگی جدی جسورانه هستند، اما در چشمان شما بیشتر از پررنگ ها ، خودنمایی می کند. این ترکیب آبی و مشکی شخصیت پویا و قابل اعتماد برند و طراحی لوگو شما را تداعی می کند.

قهوه ای، بژ و مشکی

رنگ های قهوه ای و بژ حس وینتیج ( قدیمی) مشخصی دارند که به طراحی لوگوی شما اعتبار آنی می بخشد. میتوان از سایه های مختلف برای افزودن عمق و جزئیات استفاده کنید.

خاکستری، خرمایی و طلایی

ترکیب این سه رنگ ضعیف ، لوکس و حرفه ای بودند را به ذهن متبادر می کند. همراه با یکدستی در خطوط اشکال، شما یک لوگو با لحن ظریف و جدی دارید.

آبی تیره و آبی روشن

در تئوری رنگ، آبی تیره و آبی روشن رنگ های منحصر به فرد خود را در نظر می گیرند: آبی تیره نماد حرفه ای بودن و اعتماد است، در حالی که آبی روشن نماد دوستی و استقبال است. اگر آنها را کنار هم قرار دهید یک لوگوی قابل اعتماد دریافت می کنید که از کسب و کار شما مراقبت می کند.

قهوه ای و طلایی/زرد

ترکیب رنگ لوگوی قهوه ای و طلایی یا زرد را می توان طرح رنگ « زمان باستان» در نظر گرفت. همراه با رنگ قهوه ای با دوام بودن و در ارتباط با طلایی تجمل تاریخی را میتوان درک کرد، در حقیفت این ترکیب احساس یک "عصر طلایی" را القا می کند.

ترکیب رنگ مبتنی بر مخاطب

گاهی اوقات، کار یک پالت رنگ این است که بگوید یک برند برای یک مخاطب خاص در نظر گرفته شده است. استفاده از رنگ های متناسب با آن جمعیت می تواند برند را از رقبای خود متمایز کند.

رنگهای اصلی در طراحی لوگو حرفه ای

رنگ های روشن و اصلی مانند این اغلب نشان می دهند. که یک برند مخصوص بچه ها است. اما همیشه اینطور نیست. آنها همچنین گزینه های رنگی عالی هستند که لوگوی شما را چشمگیرتر می کنند.

صورتی و آبی

پاستیل های نرم معمولاً یک طرح رنگی مناسب برای محصولات کودک هستند. اما می توان از آنها برای یک لوگوی سبک تر، زیباتر و سرگرم کننده نیز استفاده کرد.

دریایی، سفید و زرد

رنگ آبی را با زرد و سفید ترکیب کنید تا حسی اسپرت و پویا داشته باشید. سرمه ای در واقع پایه ای عالی برای رنگ های روشن تر و تابلو تر است.

رژگونه صورتی، خاکستری و زرد

اگر می خواهید ترکیب رنگ روشن تری داشته باشید. رنگ های ملایم و گرم را با رنگ های خنثی ست کنید. صورتی رژگونه و زرد آفتابی به خوبی با خاکستری ترکیب می شود تا ظاهری شوخ و در عین حال زیبا داشته باشید.

صورتی، بنفش و آبی

بنفش تیره و صورتی روشن در افراد خاصی بیشتر از دیگران طنین انداز می شود، بنابراین اگر متوجه شدید که مخاطبان شما جذب آنها می شوند، این می تواند یک ترکیب هوشمندانه باشد. هایلایت های معدود آبی یک مکمل طبیعی را به ترکیب اضافه می کند.

روش های خلاقانه برای استفاده از ترکیب رنگ در طراحی لوگو

هنگامی که یک پالت رنگ را انتخاب کردید، انتخاب بعدی نحوی طراحی لوگو با آن است. آیا یک رنگ تمرکز اصلی لوگو خواهد بود در حالی در پس زمینه بقیه به آن کنتراست می دهند؟ یا اینکه هر رنگ به طور مساوی نشان داده می شود.

گرادیان ها در طراحی لوگو حرفه ای

گرادیان یک راه آسان برای نمایش یک پالت رنگ کامل است.آنها به راحتی از یک رنگ به رنگ دیگر محو می شوند. و هنگام حرکت در یک پالت سایه های زیبایی در بین آنها ایجاد می کنند. لوگوی گرادیانت شما می تواند ظریف باشد. و بین دو رنگ نسبتا نزدیک حرکت کند. یا رنگین کمان باشد. از یک رنگ پررنگ به رنگ دیگر می رود. و در طول مسیر با تعداد زیادی رنگ دیگر ملاقات می کند.

هندسه در طراحی لوگو حرفه ای

هنگامی که از یک الگوی هندسی در طراحی لوگوی خود استفاده می کنید. این فرصت را خواهید داشت که با انتخاب اشکال متناسب، بر شخصیت برند خود بیشتر تأکید کنید. ما روانشناسی شکل را با جزئیات بیشتری در راهنمای هویت برند خود پوشش می دهیم. اما نسخه سریع آن در اینجا آمده است. شکل های گرد مانند دایره ها و بیضی ها گرم تر، دوستانه تر و بخشنده تر هستند، در حالی که خطوط مستقیم و زوایای تیز قوی، کارآمد و جدی هستند.

کتاب رنگ آمیزی

راه دیگر برای استفاده از پالت رنگی استفاده از آن برای رنگ آمیزی در طراحی لوگوی خود است. وانمود کنید که بچه ای با یک کتاب رنگ آمیزی و پالت شما مجموعه مداد رنگی شماست. شما فقط چند مداد رنگی برای کار دارید، بنابراین باید از آنها خلاقانه استفاده کنید تا لوگوی خود را زنده کنید.

طراحی لوگوی حرفه ای



:: موضوعات مرتبط: طراحی لوگو , قیمت طراحی لوگو , طراحی لوگوی حرفه ای , قیمت طراحی لوگو حرفه ای , قیمت طراحی لوگو حرفه ای در تهران , قیمت طراحی لوگو حرفه ای تهران , شرکت طراحی لوگو , طراح لوگو حرفه ای , شرکت طراحی لوگو تهران , شرکت طراحی لوگو در تهران , طراحی لوگو ارزان , ,
:: برچسب‌ها: طراحی لوگو حرفه ای،قیمت طراحی لوگو،شرکت طراحی لوگو،قیمت طراحی لوگوی حرفه ای،ساخت لوگو،طراحی آرام شرکت،طراحی اسم شرکت ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

طراحی لوگو،قیمت طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو شرکت به اندازه اسم آن می تواند مهم باشد. یک لوگوی کارآمد، کسب و کار شما را از رقبای شما متمایز می کند. چنانچه برداشت اولیه مطلوبی را ایجاد کرده که در طول زمان پررنگ می شود.
اگر دقیقاً می دانید لوگوی شما قرار است. چه چیزی را منتقل کند می توانید از یک طراح لوگو حرفه ای نیز کمک بگیرید.

شناسایی برند با طراحی لوگو

لوگو برند شما را شناسایی می کند. و آن را در ذهن مصرف کنندگان تثبیت می کند. به برخی از شرکت‌ های صدرنشین دنیا نگاه کنید. که چگونه لوگو های آنها برند را نشان می دهد برای مثال، شرکت هایی مانند کوکاکولا، مک دونالد، فورد و AT&T، با تبلیغات گسترده و مستمر آرم های خود را برای همیشه در ذهن مصرف کنندگان حک کرده اند.
یک لوگو یک تصویر دیداری با خود همراه می کند. که مردم به طور خودکار با شرکت مرتبط می شوند. مهم است که نام شرکت و احتمالاً شعار بازاریابی خود را در طراحی لوگو خود بگنجانید. تا مصرف کنندگان یاد بگیرند با لوگوی شما مرتبط شوند.

هویت بخشی با طراحی لوگو

لوگوها می توانند شخصیت شرکت شما را مشخص کنند. که به نوبه خود می تواند آن را برای مصرف کنندگان جذاب تر کند. لوگویی که دارای شخصیت کارتونی دوستانه یا یک حیوان بامزه باشد. باعث می شود مصرف‌ کنندگان حتی قبل از داد و ستد و معامله با شما احساس راحتی کرده و حس اعتماد به شرکت شما پیدا کنند.یک لوگو با رنگ روشن یا طراحی منحصر به فرد می تواند حس اصالت و نوآوری را به رخ بکشد. که برای خلق تصویری از سرعت و کارایی لازم و ضروری است.

ایجاد جذابیت اینترنتی با طراحی لوگو

شما می توانید با طراحی لوگوی خاص توانایی خود را برای ایجاد حضور در اینترنت ارتقا دهید. با تمام خلاقیتی که در طراحی سایت وجود دارد، یک لوگوی چشم نواز برای متمایز کردن سایت شما از رقبای شما بسیار ضروری است. شما احتمالا فقط یک یا دو ثانیه فرصت داشته باشید تا توجه افرادی را که در حال گشت و گذار در اینترنت هستند. را به خود جلب کنید، بنابراین یک لوگوی خلاقانه برای جلوگیری از انتقال بینندگان به سایت دیگری مهم است. ضمنا برای نمایش و دسترسی بهتر لوگوی خود را حتما در امضای ایمیل تان بگنجانید.

استراتژی بازاریابی

شما با گنجاندن لوگوی خود در رسانه های تبلیغاتی نظیر آگهی روزنامه و مجلات، بروشورها، تبلیغات بنری اینترنتی و کارت‌ های ویزیت شرکت، درصدد هستید. مردم را تشویق ‌کنید، که پیام بازاریابی خود را با لوگو و کسب و کار تان مرتبط کنید. از اینرو، توزیع محصولات تبلیغاتی منقش به لوگو یا آرم شرکت شما بر روی خودکار، تی شرت، فریزبی، لیوان قهوه ، برچسب و غیره می تواند بخشی موثری از تلاش های بازاریابی شما باشد.

چرا لوگوها در تبلیغات مهم هستند؟

طراحی لوگو برای شرکت تان این فرصت را به شما می دهد. که با مشتریان و بازدیدکنندگان احتمالی خود به شیوه ای هنری و از نظر تصویری پرشور صحبت کنید. یک لوگو میتواند احساس شخصیت کسب و کار تان را به مصرف کنندگان بدهد. بطوریکه بدون استفاده از کلمات یا نام شرکت فوراً برند تان را تشخیص دهند. در حالت ایده آل، یک لوگو با دقت کافی باید یک شرکت یا سازمان را نشان دهد. که بیننده برای شناسایی برند شما به چیز دیگری نیاز نداشته باشد.

چه افرادی به طراحی لوگو نیاز دارند؟

عملا هر سازمانی می تواند ایجاد یک لوگو را توجیه کند. این شامل شرکت‌ ها، گروه‌ های غیرانتفاعی، برنامه های خاص، کمپین‌ های نامزدهای سیاسی، باشگاه‌ ها یا شبکه‌ های حرفه‌ای می‌شود. حتی کشورها از طریق پرچم‌ های ملی، مهر های رسمی و سایر آثار هنری نمادین مشابه برای خود آرم می‌سازند.
اگر هر سازمانی بخواهد با مخاطبان ارتباط برقرار کند. خواه آنها مصرف کنندگان، رای دهندگان یا دنبال کنندگان باشند. می توانند از یک لوگو برای انتقال واضح تر و مختصرتر یک پیام کوتاه و ساده بهره ببرند.

شرکت طراحی لوگو

اگر شرکت شما بودجه بازاریابی دارد، یک طراح لوگو یا یک شرکت طراحی لوگو را برای طراحی لوگو استخدام کنید. ماموریت و ویژگی شرکت خود را به وضوح با طراحان خود در میان بگذارید تا نیاز به تجدید نظر را کاهش دهید.

موارد استفاده از طراحی لوگو

لوگوی شما باید بر روی تمام کالا های تبلیغاتی، سربرگ و کارت ویزیت شما چاپ شود. بعلاوه، باید در وب سایت شرکت شما باشد. و به تمام ایمیل های شرکت پیوست شود. لوگوی شما باید در تمام تابلوهای بیرونی فروشگاه و همچنین در داخل فروشگاه شما قابل مشاهده باشد.

قیمت طراحی لوگو در تهران

همانطور که میدانید هر ارزانی بی دلیل نیست و هر گرانی نیز مبنی بر حرفه ای بودن نمی باشد. ساخت لوگو یکی از اساسی ترین پایه های هر کسب و کاری است چرا که نشان دهنده اعتبار و هویت برند شما است. برای طراحی و ساخت لوگو، افراد زیادی دخیل هستند؛ به همین دلیل طراحی لوگو یک کار تیمی است که برای مجری پروژه هزینه بردار است. برای اطلاع از قیمت طراحی لوگو میتونید با کارشناسان آرماناوب تماس بگیرید.

اهمیت طراحی لوگو ها

لوگو بخش مهمی از پیام، بازاریابی و تصویر یک شرکت است. زیرا بلافاصله ماموریت و ارزش های شرکت را به بیننده منتقل می کند. هنگامی که به راحتی تشخیص داده می شود. و به طور مداوم در تمام تبلیغات و ارتباطات شرکت استفاده می شود. شرکت را همیشه در ذهن مصرف کننده نگه می دارد. در واقع، لوگو به معنای تفاوت بین یادآوری و فراموشی از طرف مشتریان برند شما ست.

لوگو های معروف دنیا

چشم گاو نر Target، سیب گاز گرفته مکینتاش، swoosh نایک، اسکریپت کلاسیک کوکاکولا، و پنجره مواج چهار رنگ مایکروسافت، همگی نمونه هایی از برندهایی هستند. که تاثیر زیادی بر جامعه آمریکا داشته اند. لوگوها به خودی خود باعث موفقیت این شرکت ها نشدند، اما تصویر لوگوی شرکت بلافاصله تمام پیام و شخصیت خود برند را به مصرف کنندگان یادآوری می کند.

انواع سبک طراحی لوگو

در سبک های طراحی لوگو انواع مختلفی وجود دارد. طراح لوگو با توجه به نوع کسب و کار و سایر شرایط آن، به انتخاب یکی از آن ها دست می زند. در ادامه به چند نوع از سبک های طراحی لوگو می پردازیم.

 لوگو مونوگرام

این نوع لوگو بر پایه تایپوگرافی است و از حرف اول یا چند حرف اول نام تجاری ساخته می شود و در واقع علامت تجاری شرکت به حساب می آید. از جمله لوگو های مونوگرام معروف می توان به NASA و hp اشاره کرد.

لوگو تایپوگرافی

در این لوگو که شباهت زیادی به مونوگرام دارد، سعی می شود نام تجاری شرکت به صورت کامل آورده شود. لوگو های Google و CocaCola از معروف ترین های این لوگو به حساب می آیند.

 لوگو تصویری

در این سبک طراحی لوگو از علامت های تصویری، سمبل، آیکون و … استفاده می شود. تصاویر باید مرتبط با کسب و کار باشند تا ماندگاری زیادی در ذهن مخاطب داشته باشند. اپل، بنز، داو و … از جمله این لوگو هستند.

لوگو مسکات

این لوگو دارای یک شخصیت انسانی یا حیوانی و … است و نشان دهنده نوع کسب و کار می باشد. این نوع لوگو سرگرم کننده است و در ذهن مخاطب می ماند. از جمله این لوگو ها می توان به چی توز، kfc، چاکلز و … اشاره کرد.

لوگو ترکیبی

این لوگو ترکیبی از تصویر و نوشته است. از جمله معروف ترین آن می توان به لوگو LACOSTE اشاره کرد که خلاقیت و زیبایی را می توان در آن مشاهده کرد.

تاثیر طراحی لوگو در برندسازی

نام تجاری اغلب با طراحی لوگو برای یک محصول یا شرکت همراه است. اما برندسازی فراتر از یک لوگو است. این پیامی است که شرکت شما برای مشتریان احتمالی ارسال می کند. برای تعیین استراتژی برند، جمعیت شناسی را در نظر بگیرید. که محصول شما برای آن مناسب تر است.

لوگو و پیام شرکت بایستی در خدمت جمعیت شناسی مورد هدف شما باشد. در واقع، خلق یک شعار در بازاریابی، ساده ترین راه برای خلق یک پیام در برندینگ است. طرح رنگی نیز راه دیگری برای شناسایی برند شما از دیگران است، مانند استفاده مک دونالد از قرمز و زرد یا زرد و سبز شرکت BP.

البته لوگو بخش مهمی از برندسازی است. هنگامی که لوگوی منحصر به فرد خود را مشخص کردید، باید در تمامی تعاملات شرکت شما، من جمله وب سایت، رسانه های اجتماعی و بسته بندی گنجانده شود. همچنین، لوگو بایستی ثابت کند که آیا شما یک برند لوکس، یا یک برند ارزشمند و آگاه به مسائل محیط زیستی یا ترکیبی از این موارد هستید.

بهترین شرکت طراحی لوگو در تهران

ساخت لوگو یکی از مهمترین اقدامات برای برند سازی به حساب می آید؛ به همین دلیل پیدا کردن یک شرکت خوب برای طراحی لوگو حرفه ای می تواند کار دشواری باشد. برای استفاده از خدمات طراحی لوگو حرفه ای توسط یک شرکت، بهتر است به نمونه کارهای آن توجه کنید؛ همچنین بهترین شرکت طراحی لوگو دارای خصوصیاتی می باشد که می تواند به شما در انتخاب آن کمک کند.

طراحی لوگو ارزان

هر یک از شرکت های طراحی لوگو تعرفه های متفاوتی را برای خدمات سفارش لوگو به مشتریان خود ارائه می دهند. و بدون شک اگر برای طراحی لوگو خود از افراد حرفه ای و کارکشته کمک بگیرید. تا نتیجه مطلوبی را دریافت کنید، باید انتظار هزینه بالاتر را نیز داشته باشید.

شرکت هایی که برای طراحی لوگو، قیمت های پایین تر از عرف را به شما پیشنهاد می‌دهند. معمولا از قالب های آماده استفاده می کنند. به همین دلیل طراحی لوگو ارزان به معنی با کیفیت بودن لوگو طراحی شده نیست و گران بودن بیش از اندازه لوگو نیز نشان دهنده کیفیت بالای آن نیست. آنچه که برای استفاده از خدمات شرکت های طراحی لوگو مهم است، تجربه و نمونه کارهای شرکت مورد نظر می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: طراحی لوگو , قیمت طراحی لوگو , طراحی لوگوی حرفه ای , قیمت طراحی لوگو حرفه ای , قیمت طراحی لوگو حرفه ای در تهران , قیمت طراحی لوگو حرفه ای تهران , شرکت طراحی لوگو , طراح لوگو حرفه ای , شرکت طراحی لوگو تهران , شرکت طراحی لوگو در تهران , طراحی لوگو ارزان , ,
:: برچسب‌ها: طراحی لوگو حرفه ای , قیمت طراحی لوگو , شرکت طراحی لوگو , قیمت طراحی لوگوی حرفه ای , ساخت لوگو , طراحی آرام شرکت , طراحی اسم شرکت ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 خرداد 1402 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد